روي هاجسون: اين فصل رسيدن به ليگ قهرمانان دشوار است
نوشته شده توسط : مهدی

دو روز قبل جان هنري، يکي از مالکان جديد باشگاه نتايج قرمزها در اين فصل را غير قابل قبول توصيف کرد.


روی هاجسون، سرمربی لیورپول گفت که مالکان جدید باشگاه می دانند که این فصل رسیدن به لیگ قهرمانان کار بسیار سختی است.

 

دو روز قبل جان هنری، یکی از مالکان جدید باشگاه نتایج قرمزها در این فصل را غیر قابل قبول توصیف کرد؛ و هاجسون علی رغم اینکه با این مسئله موافق است اما معتقد است که حضور مالکان جدید در این باشگاه نمی تواند نتیجه ای فوری داشته باشد.

او در گفتگو با خبرنگاران گفت:" مالکان باشگاه افراد باهوشی هستند و دیدگاه های شفافی دارند. آنچه آنها می خوهند این است که باشگاه در بین چهار تیم بالای جدول قرار بگیرد.

اما آنها می دانند با توجه به زمانی که باشگاه را خریدند (اکتبر) و زمانی که من هدایت تیم(جولای) را برعهده گرفتم، این مسئله نمی تواند خیلی زود اتفاق بیفتد.   

نمی توان چوب جادویی را تکان داد و همه چیز درست شود. کارهای زیادی باید انجام شود. نیاز به چندین مرحله کار دارد. باید بازیکنانی جدید با نظر من به تیم اضافه شوند و آنگاه من می توانم مسئولیت بیشتری را به عهده بگیرم.

در حال حاضر من با تیمی کار می کنم که مدت هاست تغییر زیادی نداشته است.

لیورپول باشگاهی افسانه ای است و انتظارات زیادی از آن می رود. هواداران از ما می خواهند که جام ببریم، به ویژه در اروپا که ما موفقیت های زیادی در آن به دست آوردیم.





:: بازدید از این مطلب : 144
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 25 آذر 1389 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: